Utama Hebat Ibu kepada anak kembar berusia lapan tahun yang disambut sebagai 'gadis paling cantik di dunia' difitnah kerana 'mengeksploitasi' penampilan mereka untuk mencari wang

Ibu kepada anak kembar berusia lapan tahun yang disambut sebagai 'gadis paling cantik di dunia' difitnah kerana 'mengeksploitasi' penampilan mereka untuk mencari wang

IBU anak kembar yang dijuluki 'yang paling cantik di dunia' sedang dikritik secara online oleh ibu bapa lain yang menuduhnya 'mengeksploitasi' penampilan baik anak-anaknya.

Leah Rose dan Ava Marie Clements - yang berpusat di LA dan Orange County - telah mengumpulkan lebih dari satu juta pengikut Instagram dalam beberapa bulan, dengan kembar itu kini ditempah untuk tawaran fesyen yang menguntungkan.



Gadis-gadis itu telah mengumpulkan lebih dari satu juta pengikutKredit: Instagram

Ibu gadis itu, Jaqi, pertama kali menandatangani anak kembar itu sebagai model pada usia enam bulan, tetapi tidak sampai mereka mencapai Insta-kemasyhuran mereka didekati oleh jenama.

berapa umur leo dicaprio dalam titanic

Juga mendaftar ke agensi termasuk LA Models, Eris Talent Agency dan God & Beauty, gadis - gadis yang menggunakan nama @clementstwins di Instagram - telah berpose untuk sejumlah majalah termasuk La Petite Magazine, pakaian Petite Adele, VÉG-A-PORTÉR, dan Airfish.



'Tahun lalu ini sangat menyeronokkan dan menarik bagi Ava dan Leah,' kata Jaqi BuzzFeed .

'Sama ada pengalaman membeli-belah peribadi, barangan berbakat dari jenama di seluruh dunia, atau mengambil gambar dengan peminat, gadis-gadis itu telah melakukan perjalanan yang menakjubkan sejauh ini.'

Walaupun Leah dan Ava mendapat banyak perhatian dari peminat - termasuk beberapa yang menggelarnya sebagai 'gadis paling cantik di dunia' - yang lain mengecam Jaqi kerana 'mengambil masa kecil mereka'.



Minggu ini, pengguna media sosial telah menyatakan keprihatinan mereka melalui utas di Reddit , dengan beberapa menuduh Jaqi menggunakan gadis-gadis itu untuk menjana wang.

Seorang pengguna menulis: 'Mengapa orang melakukan ini? Adakah media sosial semuanya? Mengapa mengambil masa kecil mereka? '

Yang lain menandakannya dalam komuniti 'penderaan kanak-kanak biasa' sementara yang lain mengatakan: 'Ini sangat menjijikkan. Saya mempunyai anak berusia lapan tahun. Tidak dapat membayangkan memanfaatkannya seperti ini untuk wang atau suka Instagram.

'Dan semua yang ada dan Photoshop. Ew. '

Seorang memanggilnya 'kasar'

Seorang lagi menuduh Jaqi 'mengambil masa kecil mereka'

Pengguna tidak terkesan

Seseorang tidak gembira dengan gadis-gadis yang memakai alat solek

Seseorang mengatakan bahawa dia 'hidup melalui anak-anaknya'

Seorang lagi menuduh Jaqi 'hidup dengan cara yang baik melalui anak-anak perempuannya' dengan seorang yang mendakwa dia 'tidak peduli selagi dia menghasilkan beberapa wang walaupun mereka'.

Walaupun mendapat kritikan, Jaqi mendakwa gadis-gadis itu suka memodelkan, tetapi menjelaskan dia sukar apabila orang menganggap dia menjana banyak wang darinya.

'Saya menyampaikan idea saya kepada gadis-gadis itu bahawa jika mereka menginginkannya, selain kelas tarian dan latihan pasukan berenang yang mereka lakukan setiap minggu, mereka dapat mencuba pemodelan,' Jaqi menulis pada tahun 2017 .

kelajuan servis rafael nadal

'Saya sama sekali tidak terkejut ketika mereka mula melompat-lompat dan tidak sabar untuk memulakannya.'

'[Satu] perkara yang tidak mengagumkan dalam kehidupan baru ini adalah semua perbelanjaan yang berkaitan dengannya!' Dia kemudian mendedahkan.

'Banyak orang menganggap ibu bapa menjana wang hanya kerana mereka melihat anak-anak mereka banyak bekerja. SALAH!

'Saya tahu dalam kes kami dan mungkin dalam kebanyakan kes ibu bapa mengeluarkan lebih banyak wang untuk menyara anak-anak mereka.

'Tetapi saya rasa jika anda benar-benar meletakkan semuanya dalam perspektif, wang yang kita sebagai ibu bapa keluarkan sekarang untuk menyokong anak-anak kita dalam sesuatu yang mereka gemari, akan membolehkan mereka menghasilkan wang mereka sendiri yang dapat mereka gunakan untuk Kolej atau kereta atau rumah. pada masa hadapan.

'Oleh itu, jika anda memikirkannya, sebenarnya tidak begitu buruk!'

Jaqi juga telah menghubungi ibu bapa lain yang menganggap anak perempuannya kelihatan 'sedih', mendedahkan bahawa gadis-gadis itu 'baik dan gembira'.

'Membuat komen mengenai gadis-gadis saya menyiratkan bahawa anda mengenali mereka, keluarga kami, hobi dan rakan mereka dan apa yang membuat mereka bahagia dalam hidup,' katanya.

makanan kegemaran nicki minaj

'Adakah anda pernah berhenti berfikir bahawa mungkin pemodelan sebenarnya membuat mereka bahagia !? Sekiranya tidak, izinkan saya menjadi orang pertama yang memberitahu anda ... itu berlaku!

'Walaupun saya menghargai keprihatinan anda, ketahuilah bahawa gadis-gadis saya baik-baik saja!

'Mereka gembira! Mereka mempunyai zaman kanak-kanak yang luar biasa dengan banyak rakan yang dapat mereka mainkan setiap hari!

Pose tunggal tidak menentukan keperibadian atau kualiti hidup mereka.

'Mereka bertindak ... dan nampaknya mereka cukup pandai untuk memberikan gambaran bahawa mereka adalah apa-apa kecuali gadis kecil yang bertuah!'

Awal minggu ini, kami memberitahu anda mengenai kontrak 17 peraturan ketat seorang ibu untuk anaknya, 12, yang mempunyai telefon, yang merangkumi 'tanpa mesej sebelum 7.30 pagi' dan 'SELALU menjawab ibu bapa anda'.

Kami juga mendedahkan ibu menjumpai foto telanjang kakaknya yang 'berdada besar' di komputer SUAMI tetapi dia 'bersumpah dia telah diretas'.

Dan kami menunjukkan kepada anda pengantin yang menyusu yang gambarnya hebat membuktikan ibu tidak pernah mendapat cuti.

Bagaimana ibu baru yang terpencil menjadikan akaun Instagramnya menjadi perniagaan Me & Orla